torsdag 25 juni 2009

what to say





jaha nu vart det torsdag..
Jobbet gick ok...

Hämtade en dåsig Lion från dagis, vi ska va hemma imorgon. Eller ja, ska in till stan o träffa Malin o Liam (o max?) Men i vilket fall, har inte träffat henne på super länge så det ska bli skoj ^^

På kvällen blir d grill med Syster o Per o Mina föräldrar o jag o Lion såklart ^^

Jag har verkligen inte haft en lätt vecka, psykiskt. Jag har varit på intensiven, utan att gå in på detaljer kan jag ju säga att det är jobbigt. Sen har jag en nära släkting som verkligen är i dåligt skick. Det är hemskt att se detta. Man håller minen uppe för hans skull.. o för familjens. Men jag mår dåligt ...

Lion dock har visat ännu en underbar sida av sig själv på sistonde. Han har ju alltid varit "skojfrisk" som man så fint säger. Men ja jisses. Han har verkligen blivit stor min gosse. Han pratar så mycket och tydligt, han skämtar massor och min mamma som jobbat med barn sen jag o min syster föddes säger att hon aldrig mött ett barn så full av energi och humor. Och jag tror henne, för det har inte jag heller haha :) Men jag har iofs inte mött så många barn i mitt liv som hon.
Alla barn är underbara och ens egen/egna är underbarast det vet vi alla :)


Men iallafall ..som jag sagt tidigare när sånt här inträffat i familjen inser man hur lite bagateller betyder egentligen. Allt känns så himla litet och så långt borta. Man kan inte glädjas när riktigt när ens familjemedlem är så pass sjuk..

Jag hoppas ni alla mår bra iallafall.


Puss på er

Inga kommentarer: