måndag 22 juni 2009

Taccck

Tack Vevve för dina fina ord ^^ alltid lika kul o läsa dina komentarer

Idag har varit en bra dag sen jag slutade. Jag mådde jätte dåligt på jobbet av olika anledningar. Jag mår dåligt av att se mina nära lida.. och det är vad jag ser just nu. Det är vad jag kommer se varje dag på jobbet ett tag fammåt antagligen ... Vet inte hur jag ska handskas med det..


Men efter dagis körde jag o Lion upp till mina föräldrar. Mamma & Jag låg och solade (jag är så bruuun:) ) och Lion badade hej-vilt i sin lilla balja. Imorgon åker bassängen fram :)
Fotti kom frammåt 17 tiden så käkade vi lite och sen satte vi oss en stund till i trädgården innan vi cyklade till netto o köpte lite godis, Lion fick en glass me ^^
Sen cyklade vi hem och Lion nattades sen satt vi och kolla på tv och snackade skit. Det är skönt o bara sitta och prata om allt och inget. Man har så många tankar och händelser runt sig alltid så det är skönt att ventilera det med någon som har minst lika många funderingar och händelser att disskutera :)

Nu har Fotti kört hem och jag ska strax lägga mig. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon. Snälla säg att jag kommer göra det.

Natti

1 kommentar:

Anonym sa...

jag förutstpår du kommer må bättre i "morgon" :D

VILL ME BLI BRUUUUN,,
vissa ha anlag..
vissa kan helt enkelt inte :(

det är lite orättvist det dära..
vad har jag förtjänat för att bli en blekfis ?!? var ja för elak som liten lr vad ......

/vevve <3