lördag 20 juni 2009

Midsommar va det ja....

Vi var ju som sagt här hemma först o grillade o hade det bra. Mkt trevligt var det och maten va super duper god :)

Vid 21:30 skjutsade min syster mig o Lion till föräldrarna där Lion skulle somna o vara medans jag var på annat håll.
Sen skjutsade iallafall min rara syster mig till Dagge där det var fest. MKT folk var där... shit. Men mestadels var det kul. Hängde med Ippa mestadels och det är ju alltid najs ^^

Senare på natten blev min mobil stulen, japps! Stulen. Asså det gör mig så fruktansvärt förbannad att folk inte kan skilja på "ditt o mitt" längre. Så för tillfället har jag ingen Lur som ni då säkert förstår. Irritationen är på topp!

Men ja, jag vaknade vid kvart i sex imorse, helt hispig över vad klockan var. Sen gick jag hem iallafall. Var hemma vid kvart i sju eller ngt sånt.

Nu ska jag iallafall ta igen mig idag.

Inga kommentarer: