torsdag 4 juni 2009

Ja jääävorn vad kallt det är !

Jahaa nu är vi hemma. Lion sover och jag sitter o tittar på tv. Sjukhuset börjar nu. Lille Victor ska vara med och jag ska titta. Följer hans mammas blogg och jag känner verkligen för dom. Lilla underbara barn. Det fanns ingen mening med det där....


Vi stack till mina föräldrar efter jag hämtat på dagis. Hjälpte mamma att rumstrera lite :P Tuuungt! Men fint blev det.
Tvättade även två maskiner idag. Tvättnisse är jag haha. Vi har ju HUR mycket kläder som helst! Shiiet. Jag kan ju verkligen märka att jag köpt kläder istället för att tvätta haha :) Men men!
Har fått undan MASSOR med bebiskläder också. Och skooor!
Sen röjde jag i förråd och vek tvätten och putsade fönster och balkong. Ja jag är riktigt duktig nu. Jag lovar att här kommer vara så fiiiint inom en snar framtid. Mkt trevligt.

Nej NU ska jag ägna min fokus åt tvn och Malin på msn ;)

pussa
/// M

Inga kommentarer: