måndag 8 juni 2009

slut på en hård dag ...


jag har haft den värsta dagen på väldigt länge.



mitt vanliga kort på jobbet funkade inte så fick ta ett poolkort, sen fick jag ett nytt kort. Nycklarna passade inte till dit jag skulle så jag fick vänta på att dörrarna skulle öppnas (45 min)

fick ta 30 min lunch eftersom mina 5 timmar hade passerat... hämtade Lion och skulle prata med fröken och se lite vad dom gjort under terminen, då håller han på o öppna dörren o surar för han ska hem och dom mindre barnen kutar ju ut också...

ska handla, då ska han ha det ena och det andra och bara gal och skriker, slutar med att han välte ut en massa saker och jag ville bara sjunka ner i marken. regnade hela vägen från jobbet...

men nu är vi hemma och vi är på bättre humör bägge två. har pratat med Lion om vad han gjort i affären och han sa förlåt och så frågade jag om han ska va snäll nästa gång? och jo, det skulle han :)

Inga kommentarer: