söndag 21 juni 2009

HA - HA

Nu har jag polisanmält min telefon, abonnemanget är spärrat och ikväll kommer mobilen vara spärrad så inte ens ett simkort blir godkänt i mobilen. Hoppas det var värt det era jävla idioter!

Förövrigt är jag glad att jag inte gjorde något jag ångrar i fredags. Ofta blir det så men om man har viljan och förnuftet med sig så blir inget gjort som man inte vill göra. Jag kan däremot säga att jag är besviken på dom som tror jag gjorde saker och ting som jag inte gjorde. Det bevisar ju bara vad ni tror om mig och det är inte uppskattat från min sida och såna tankar vill jag inte att någon ska ha om mig, framförallt inte människor som känner mig. Tacka vet jag dom som fortfarande har goda tankar om mig och inte antar sådana saker. Bara för man gjorde dumma saker förut betyder det inte att man inte kan ändras. Men men, nu vet jag ju det.
Tack o hej för mig!

Nu blir det lekplatsen med Lion o Fotti

2 kommentarer:

malin sa...

Idioter som snor saker från folk.. Och snakka om att sätta andras förtroende på spel..
=/ IDIOTER!!

Puss lov yu miccsii,,.. du var ju heeeet i fredags ;P

Anonym sa...

nej så det så :D o punkt slut.

tack å hej för mig med ^^

VEVVE