måndag 22 juni 2009

Signaler


Jag har börjat fundera på vilka slags signaler jag sänder ut till folk, kompisar (tjej som kill) , andra killar, familj osv. Jag känner bara att alla missförstår mig och tror saker om mig gång på gång. Jag tänker inte längre försvara mig inför detta för jag vet själv vad jag gjort och inte gjort. Vad andra väljer att tro om mig får vara upp till er alla. I just don't care anymore ....



Jag har jobbat nu, ska hämta den lille om ngn timme, sen åker vi till mina föräldrar tror jag. Jag känner mig sjukt låg och vill bara gråta. Vet ej varför. Är deppig som bara den :(

trotts det fina vädert ..


1 kommentar:

Anonym sa...

nehe ja tror inte du har jobbat ;))


nej ja ba skojja :D
jag tror alltd på dig ! bryr dig inte om de typerna, man ska inte behöva försvara sig själv.. !
de har antagligen inget liv .....o måste lägga sig i andras å prata massa skit !

<3 /vevve

inte deppa nu mikan,, du har oss ! dina vännr som finns här för dig !!