söndag 14 juni 2009

Lion berättar


Igår var jag och Lion ute och spelade fotboll.
Så kom det en glada (rovfågel) dom är ju jätte stora så visade jag honom den och han bara "woooowww stor fågel"
Sen när vi kom in så skulle han berätta för mormor, morfar, moster och per om denna fågel.
Då sa han "stoooor fågel där *pekar upp* bara weewoowwweewooo (ambulans ljud) och fåglen hosta så *nöff nöff nööff*" och sen om vanligt när han berättat färdigt lägger han huvudet bak, rynkar näsan och asgarvar hahah. Det va så roligt ;P
Sen sitter vi i soffan och så springer han iväg o säger "Mooffaaarr kom!!" min pappa springer ju ut för o se vad han vill och då så lockar han fram morfar till fönstert genom att fråga efter morfars bil, sen tvärspringer han så fort han kan ut i soffan o skriker "MOFFAS PLAAATS" , så han skulle bara sno en bra plats ;)

sånt här har han för sig HELA tiden och han är så jädrans rolig haha, anledningen till att jag aldrig skriver om det är så simpel som att jag vill inte att folk som jag inte känner ska "känna" honom.

Men jag skriver detta som ett avslutet till en lååång bloggpaus. Jag är trött på att blogga och finner då ingen anledning till att känna mig tvingad att skriva.


SÅ adios amigos och på återseende.


Puss & Kram från Micca & Lion <3

2 kommentarer:

Fotti sa...

Hahaha fan jag kunde inte sluta garva när du skrev om att han tog morfars plats. Han har humor den grabben och alla tjejer kommer springa efter honom när han blir stor. sorry att jag inte hört av mig på flera dagar men har fan varit deppig. Ringer i morgon..pusss

sofie sa...

Tack så mycket=)

Trist att du tappat blogglusten, du får återkomma när den kommer tillbaka;)
Satt med ett leende och läste allt han säger och snor moffas plats haha, dem är så smarta de små!!!! Han verkar vara en jättefin kille din son.

Ha det så bra!