onsdag 17 juni 2009

Jaa det har varit sooool

Godkväll mina kära läsare!

Nu är det kväll igen :)
Vi startade som sagt dagen med frukost på jobbet och en tripp till Capio.
Sen stack jag och Vevve och prinsarna till stan, vi käkade bakpotatis på grafitis uteservering :) Mys!
Sen gick vi runt lite. Under dagen köpte jag byxor och t-shirt till Lion och ett par knall-gula shorts till mig själv och ett svart linne :)

Sen åkte jag och Lion till distriktssköterskan och fick bekräftat att prickarna han har är väldigt vanliga i hans ålder så minimax+kortisonsalva ska han smörjas med nu :) Gutt! O han ska ha svala kläder och sova svalt. Nu vet jag det och kan släppa det, helt ofarliga och inte smittosamma :)

Sen åkte vi till mina föräldrar där mötte fotti oss vid bussen, sen blev det glass+saft och tjabb :) Lion och Jag hade lite vattenkrig med en vattenpistol me haha :) Mys! Fotti o mina föräldrar fick med sig en omgång höhö

Sen åkte vi till systemet för lite inköp till fredagens bravader ^^

Nu är jag nöjd med dagen och Lion har bara kallingar nu och han sa till när han skulle kissa och sprang på toa, MIN STORA DUKTIGA GOSSE <3 color="#ffffff" size="5">Tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var mysmys.. tack för en bra dejt!

o du kommer va så het i dina shorts på midsommar :D


pussas <3 //VEVVE

Anonym sa...

verkar som det bara är en tidsfråga innan lion kan bli helt blöjfri, om itne annat på dagarna :D

gött i sådana fall, en utgift mindre. plus att det blir lite roligare :D

duktia Lion !!

/vevve