måndag 22 juni 2009

Det vackraste jag vet ..


Det är Underbart att leva för någon. Att säga att man lever för sin kärlek ... ja man älskar ju den personen, det är säkert underbart bara det. Men den personen är inte beroende av dig på samma sätt. Jag Älskar att känna mig behövd, uppskattad oavsett om jag inte känner mig snygg och glad en dag. Så kunde han inte älska mig mindre. Om jag gör ett snedsteg, så bryr han sig inte.
Oavsett om han gör massa dumma saker i sitt liv, så är han alltid min son & den personen jag älskar mest och högst av allt, och inget kan ändra på det, någonsin.
Jag hoppas alla en dag får den där obeskrivliga känslan inom sig. För jag kan inte förklara den, precis som många andra föräldrar försöker beskriva men alltid avslutar med att det faktiskt inte går att beskriva....

Villkorslös Kärlek, det är det verkligen.

I L O V E Y O U






1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet vad du menar..

dom ger en meningen med LIVET !!

<3

/vevve