torsdag 18 juni 2009

Toppen dag !


Heejsan! Har haft en toppen dag idag :)


Mötte Amra och hennes flicka på gården och lät barnen leka lite där, sen tog vi bussen till stan och gick en sväng, barnen fick äta lite på Mcd :) Sen kom Filippa som jag hade bestämmt dejt med från början, vi sa hejdå till Amra och Elissa och sen gick vi o käkade på Trendie ^^

Mumma!



Gick runt o gjorde stan lite snyggare ett tag, Selda mötte me upp oss och det va toppen! Hoppas du får en härlig semester nu hjärtat!

Jag och Filippa o Lion fortsatte vårat stan strossande, hämtade även ut Miniderm till Lions prickar, har smort honom två ggr sen dess, hoppas det hjälper nu :)


Vi åkte iallafall till mina päron sen. Vi gick till min farmor och höll henne sällskap, hon har det inte lätt nu, mer än så behöver jag väl inte säga men mkt energi går åt till att tänka på henne o min farfar.

Vi fick iallafall med henne hem och bjöd henne på glass och jordgubbar. Mumms!


Nu har hon gått hem och Lion sover. Jag ska snart smörja mig med lite Dove Summerglow. Ah man blir så läcker i det ^^ Ska ha vit kjol och linne imorgon så jag vill ha bruna ben. Armarna mina e bruna hihi. Tackar för mina braiga gener ^^



Hoppas alla får en underbar midsommar och hoppas att vädert håller i sig.
Vi har lite ändrade planer för morgondagen. Ska vara här hemma med Syster, Per, Andreas, Nettan & Tim fram till 21 snåret sen beger jag o Lion oss till stället där mina föräldrar befinner sig så hoppas jag han somnar på vägen dit. Seeen blir det fest med Ippa o Gänget (ca 60 pers) skojj skojj! Dagen blir perfa från morgon till kväll ;)


PUSS PÅ ER

Inga kommentarer: