tisdag 9 juni 2009

Skriva skriva skriva


blogg blogg blogg!

Idag har jag jobbat, fick jobba över lite idag med. Hämtade Lion, startade mitt städprojekt hemma. Sen kom Louise och Ippa över med lite vindruvor och tjabbade skit :)

Sen åkte vi till mina föräldrar, vi är lediga imorgon så vi ska vara här o slappa lite mest :) Får kanske lite besök under dagen.

Idag går mina tankar till Malin och barnen, jag har bara träffat honom två gånger i verkligheten och ändå avskyr jag honom som pesten, jag kan skatta mig lycklig... men ändå inte. Pest eller Kolera var det va?
Du ska veta att vi finns här för er all the time iallafall <3

Läste en hemsk sak förresten för en liten stund sedan, här kan ni läsa om det. Jag har sett en liknande historia på Oprah för ett tag sedan. Men HUR kan man få för sig att skära ut en annan kvinnas bebis ur hennes mage för att sedan behålla det själv? Jag fattar det inte, hur sjukt som helst! Och hon hade ju redan stora barn denna mördaren så det är inte som att hon aldrig haft några barn heller. Nej HU JEDA MIG säger jag. Jag sa det till mamma, man vågar ju inte prata med folk längre nästan. Nej håll er till dom ni känner folket!


Nu ska jag avrunda här, blir bara så upprörd av sånt här!


Älskar inte att hata dig.... hatar att älska dig

Inga kommentarer: