fredag 12 juni 2009

Sluta regna på dom stackarnaaa

Tack vevve för dina söööta komentarer! Jag älskar dig o Lias jäääätte mycket du är en fantastisk vänn och jag kan bara skatta mig lycklig att jag har dig <33


Jag har slutat jobbet nu, försov mig imorse så det räckte och blev över. Skulle börjar klockan 07, vaknade 07:43 (!!) av att Lion låg och sjöng "Lilla snigel" (älski) har så dåligt samvete för stressandet imorse så jag ska pussa pussa pusssa honom när jag hämtar honom.
Så iallafall flööög jag upp och ringde jobbet och slängde på oss kläderna sen körde vi i rasande fart.
Dom hade fått täcka lite för mig (tack tack tack) men dom va inte arga "det händer alla" och det är ju så sant så sant. Dom är förstående mina chefer, underbara!


Nu tycker jag det kan sluta regna på dom stackars studenterna, dom har haft dåligt väder både skattjakt, karneval, bal och nu självaste dagen med D.
Usch tycker så synd om dom....

Sen kan man ju se d positivt som Selda "Ah det är kul idag, imorgon är dom arbetslösa" haha hemskt men det lät roligt.

Nej nu ska jag softa 25 min sen ska jag hämta bejbisen.


Tjingeling!!!/// M

1 kommentar:

vevveies sa...

VSGÅÅ,, ville bara att du skulle veta ^^ å Tack så mkt, skönt att man är uppskattad o älskad ;)

det var nog den där gamesen igår som gjorde du försov dig :P du var ju uppe nästan lika länge som mig ju..
Skönt me bra chefer, !
pöta Lion,, :) de e väl ett härligt uppvakande, av lilal snigel ^^

JA ge oss SOOOOOOOOOOOL !!!

hehe bra kommentar av selda ^^..
det är ju så sant som det är sagt. !
tragiskt haha..