söndag 5 juli 2009

Söndag


Godmorgon!
Nu är vi uppe o har frullat o haft oss :)
Min syster sov här i natt, sov sov på varsen sida av hörnsoffan. Slutade med att jag satt o sov haha, usch ;P

Nu ska vi klippa Lion. I eftermiddag ska jag & Lion vara på kalas på Landön, för imorgon fyller Ippa 20 :D stora flickan!

Igår åkte jag & ippa & Lion till stan. Jag & Lion åkte tåg haha, så roligt.
Sen fick Lion en ballong, vi strosade runder, lion vann en nalle o hade det bara allmänt trevligt.
Vid 20 tiden åkte vi hem till mina päron. Där snackades det och Ippa o Lion hoppade studdsmatta. Mkt underhållande ;D

Men i vilket fall kära ni. Vi hörs ikväll. I veckan jobbar jag endast mån-tis. Har tackat nej till andra erbjudande för måndag nästa vecka börjar jag gå schema, så lite lugnt innan blir bra ^^


ha ett bra avslut på veckan people! puss

Inga kommentarer: