lördag 11 juli 2009

Hejsan Hoppsan

God middag allihopa!
Jag har sovit sjukt dåligt inatt, hade så himla ont i huvet.

Åkte Extreme Fly två ggr igår inom loppet av 30 min ;P Men skojj vart det.
Gick på stan med Ippa, Karin, Dagge & Robin. Stötte på min syster, per o Ida med ^^ (Ida åkte en vända i karusellen med oss)

Innan stan bjöds det på grillat hos min moster. Det var riktigt gott ^^ O dom har ju varit utomlands så deras barskåp var påfyllt så det fanns en del gottigtheter som dom bjöd på med. Det var en super kväll. Förrutom att man tappar humöret lite när man ser ngn man verkligen äcklas av. Men annars, fin fint!


Nu ska det städas lite, sen får vi se vad dagen erbjuder. Tänkte se om Lion skulle kunna få åka lite karuseller idag med, sista dagen. Men ja, det regnar..


Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

jag spyr av att bara tänka på att åka karusell !!

har växt ifrån de drä :P

<3 vevve