torsdag 2 juli 2009

Hejsan


Idag har jag jobbat, handlat, pratat med hemtjänsten (underbara), va en tur i stan med Ippa, och gittan, nathalie, ismet o sidika va här o fikade o barnen lekte hejvilt. Sötnosar!

Well det var väl min dag i stort sett :) Längtar tills imorgon, Krstadsdagarna drar igång och då är det party party med mina flickor ^^ Skojjigt!

Jag har mycket jag har tänkt skriva om och jag ska skriva om det också, men inte just nu :)
Jag Hoppas att ni mår bra och att ni gravida har det bra i värmen, tänker framförallt på Vevve då. Snart kommer beeebis Theo ^^ Mys!


Well nej nu avrundar jag

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

naww va du är gullig ^^

värmen tar koool på mig,, jag svettas så olidligt mkt , så man vill knappt gå ut för de bara rinner om en..
mina fötter är jätte svullna å värker :(

men ja jag överlever bara 29dagar kvar nu förhoppningsvis :)

Inhandlat allt som behövs nu också ^^ känns skönt.. hittat massa klipp på ullared å en prissänkt babylift till min vagn på babyproffsen :P..

Kul å se du börjat skriva igen ^^ .. tar igen alla inlägg just nu..

Med fläkten breve mig !

Puss o Kram VEVVE