lördag 4 juli 2009

Känner mig som en dålig mamma ....


Idag så åkte jag & min syster & min mamma & Lion till Eko...

Jag sa till min syster som pratade med Lion "Jag kommer strax kolla honom" Varpå hon tittade på mig så jag trodde ju hon hörde mig såklart.
Fallet var det att hon inte hörde mig utan bara tittat upp på mig antagligen för att jag kom gående.
Lion började prata o gick runt hörnet & hon trodde jag var där. När jag kom tillbaka var han inte där, och inte med mig.
Paniken slog mig, jag började springa, fråga folk om dom sett en liten pojke med en basketboll. Ingen hade sett honom. Jag mådde illa, hjärtat värkte, mina onda ben kändes inte, jag var paralyserad. LION!! hundra gånger bara skrek jag efter honom o jag sprang o sprang. Tillsist hittade jag en i personalen o vi började springa för att prata in ett kundmeddelande i affären. Just som vi sprang hörde jag min syster kalla på mig. Hon hade hittat honom! Självklart vid bollarna (varför letade jag inte där?) .. Jag bara tog honom o tårarna brände.
ALDRIG i mitt liv har jag varit så rädd, illamående och besviken på mig själv.. ALDRIG!

Nu sover han och jag pratar med min mamma o mormor ute, men var tvungen att skriva av mig, o tvungen att påminna er om att ALDRIG tappa dom med blicken.

Min Älskling. Mitt ALLT

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch vad hemskt. men det händer även dom bästa, du är inte en sämre mamma för det!
Kram Emma

Anonym sa...

du är ingen dålig mamma för det mIKAN!:.

Lias har också sprungit iväg på eko,, jag hittade honom i förbutiken :P,, men man blir rädd som fan,,
tur personalen hade hittat honom, dom försökte få ur honom va han hette men ja issa :P e väl svårt att uppfatta som Lias ^^ ,dom såg inte ens om det var en pojk lr flicka..
han fick iallfall en bok gratis utav dom ^^

PUSs <3 vevve