torsdag 9 juli 2009

Hatar hatar HATAR Skånetrafiken

Jaha så då sitter man där o ska ta bussen. Tror ni den kommer? ICKET!
Satt en god stund o väntade, sa till mamma innan jag gick 22:48 : " Lika bra att gå i tid så jag inte missar den" (den ska gå 23:01) o jag satt till HALV! Skiter i d nu. Smsa med Ippa o tydligen va d inte mkt folk iheller så dom skulle inte stanna länge. Synd när man sitter o håller sig vaken o e skit trött o egentligen ville lägga sig med Lion, men ändå liksom träffa vänner.... SÅ kommer jävlen inte ens en gång! GAH!!!!!


Förövrigt har dagen varit bra, lekt med Haris o Lion 19-22, d va skoj. Vi hoppa studdsmatta o plockade bär o spelade boll. Jag & Mamma & Irma tog varsett glas vitt me ^^ Mys.
Men nu e ja bara arg på bussen o situationen o känner mig allmänt irriterad.

Inga kommentarer: